2010. november 19., péntek

kicsi kabát


little jackie-t azóta szeretem, mióta először meghallottam a the world should revolve around me cé számát a rádióban. ők egy duó, imani coppola és adam pallin alkotják. a nevüket ebből a lisa lisa & the cult jam számból vették.

innen


az isssteni imani nem csak mesésen énekel, éles, de édes szövegeket ír, hanem hegedül is.
az album (2008 the stoop) tele van nyári slágerekkel, soulos, funky-s alapokkal, vokálok, fúvósok, remek szövegek, néhol csípős, néhol cuki, pozitív és nagyszerű.

a hype-ról válogathattok.

és akkor a naaagy siker (de az egész album kötelezően ajánlott):


...
my man just left, what do ya know,
easy come easy go,
he came out of the blue,
and went right back into it,
he had to forfeit cause he couldnt get with it,
he called it quits and when he split
he said he didnt have time for my juvenial bullshit,

ive had enough failed relationships
i dont get involved cause im not equiped
i believe that the world should revolve around me
im to the point of a partnership,
it wont be long till i start to trip,
yes sirr-e the world should revolve around me,

theres only one me in the galaxy,
i am an endangered species,
this kind of flower dont grow on earth
just lettin ya know for what its worth
this kind of action can cause a depression, so I bide my time with philosophical questions,
not for nothin but what came first
the chicken nugget or the egg mcmuffin
i got talent and i got tits,
i know ill find another guy that wants to get with it,
im not convinced that im a
big fat bore, one mans pleasure is another mans chore...



little jackie - the world should revolve around me


Nincsenek megjegyzések: